NATION

PASSWORD

The Race Thread

For discussion and debate about anything. (Not a roleplay related forum; out-of-character commentary only.)

What is your race?

White
96
73%
Mestizo/Mulatto
5
4%
Black
6
5%
Native American/Amerindian
1
1%
North African/West Asian
0
No votes
Central Asian
0
No votes
South Asian
3
2%
East/Southeast Asian
8
6%
Multiracial
9
7%
Other
4
3%
 
Total votes : 132

User avatar
Green October Z
Ambassador
 
Posts: 1011
Founded: May 05, 2020
Ex-Nation

The Race Thread

Postby Green October Z » Tue May 05, 2020 8:24 am

So I am curious, what race do you identify as. I know that this site is based out of Australia and since everything is in English, I would guess that most users are from the English speaking countries where internet access is widespread. As such, I would guess that most people here are White. But, I am still curious as to the actual racial demography here.

I am Southeast Asian of Vietnamese decent.
Made in America from Vietnamese parts!
History doesn't lie, communism kills!
Alignment: Chaotic Good
China lied, people died!

User avatar
Agarntrop
Powerbroker
 
Posts: 9845
Founded: May 14, 2018
Ex-Nation

Postby Agarntrop » Tue May 05, 2020 8:26 am

first.

white, i think im of celtic descent but not sure.
Labour Party (UK), Progressive Democrat (US)
Left Without Edge
Former Senator Barry Anderson (R-MO)

Governor Tara Misra (R-KY)

Representative John Atang (D-NY03)

Governor Max Smith (R-AZ)

State Senator Simon Hawkins (D-IA)

Join Land of Hope and Glory - a UK political RP project

User avatar
Green October Z
Ambassador
 
Posts: 1011
Founded: May 05, 2020
Ex-Nation

Postby Green October Z » Tue May 05, 2020 8:27 am

Agarntrop wrote:first.

white, i think im of celtic descent but not sure.


Cool. I always thought that the Celtic people had an interesting history.
Made in America from Vietnamese parts!
History doesn't lie, communism kills!
Alignment: Chaotic Good
China lied, people died!

User avatar
Torisakia
Post Marshal
 
Posts: 15807
Founded: Jun 04, 2011
Civil Rights Lovefest

Postby Torisakia » Tue May 05, 2020 8:36 am

I'm considered to be apart of the race that is widely considered by certain groups on the Internet and IRL to have destroyed the planet for the millions of years that it has existed solely by existing even though I've had no direct part in doing any of said destruction.

So, white.
Royal Alexandre Hockey Invitational II Champions, NS Sports' Unofficial Champions of Life™
Pro: truth
Anti: USA, uptight short sided narrow minded hypocrites, neurotic psychotic pigheaded politicians, short-haired yellow-bellied sons of Tricky Dick who try to mother-hubbard soft soap me with pockets full of hopes, tight-lipped condescending mama's little chauvinists, Schizophrenic egocentric paranoiac primadonnas

User avatar
Haudegen Reich
Envoy
 
Posts: 209
Founded: Apr 11, 2020
Ex-Nation

Postby Haudegen Reich » Tue May 05, 2020 8:37 am

How is Slavic not a choice here?

oh wait-
✠ ✠ ✠ ✠ ✠ ✠
✠ ✠ ✠ ✠ ✠ ✠
✠ ✠ ✠ ✠ ✠ ✠
✠ Das Neue Haudegen Reich ✠ | Haudegenwave 3: finale d'trilogy
The Vanguards of Terror; a forgotten Wehrmacht unit turned Arctic Redoubt thirsts for a vengeance and the birthright of a homeland. Since 1945, their honour was loyalty.
"Für Führer und Reich, Rückkehr!" | "For Führer and Reich, Return to the Homeland!"
 = Associated Press - August: [...] Four more Westerners flee to Haudegen, this time from Neo-Nazi Circles in the United States. Experts worried as number of defectors to Haudegen increase  [...] 

User avatar
Kathol Rift
Diplomat
 
Posts: 605
Founded: Mar 12, 2018
Democratic Socialists

Postby Kathol Rift » Tue May 05, 2020 8:41 am

I’m white, but I’ve got a little bit of Native American in there too. Nobody in my family knows where it came from, just that it’s from my grandma’s side of the family.
Just your average modernized Spartan-Viking-Samurai with robotic birds and big guns

Male, Caucasian, American, son of a cop, bisexual. Brother Fowles kind of Christian. I dislike both parties, give me healthcare and gun rights, damnit.

As the top of the sig says. Tier 3 Technocracy and Dominator military by The Pacific Standards. Major Commando insurrection bordering on civil war some minor civil unrest going on, no elite military force in rebellion.

User avatar
Rojava Free State
Post Marshal
 
Posts: 19428
Founded: Feb 06, 2018
Ex-Nation

Postby Rojava Free State » Tue May 05, 2020 8:42 am

I'm a homo sapiens sapiens from Puerto Rico.

That is my race.
Rojava Free State wrote:Listen yall. I'm only gonna say it once but I want you to remember it. This ain't a world fit for good men. It seems like you gotta be monstrous just to make it. Gotta have a little bit of darkness within you just to survive. You gotta stoop low everyday it seems like. Stoop all the way down to the devil in these times. And then one day you look in the mirror and you realize that you ain't you anymore. You're just another monster, and thanks to your actions, someone else will eventually become as warped and twisted as you. Never forget that the best of us are just the best of a bad lot. Being at the top of a pile of feces doesn't make you anything but shit like the rest. Never forget that.

User avatar
Kragholm Free States
Diplomat
 
Posts: 730
Founded: Mar 19, 2017
Capitalist Paradise

Postby Kragholm Free States » Tue May 05, 2020 8:43 am

Egg and spoon.
Formerly New Aerios, Est. 2012. Don't bother adding posts.
I don't use NS stats, here's my perpetually WIP factbooks.
Obligatory Political Compass:
Econ: 3.88 (R), Soc: -4.97 (L)
Civil Libertarian, Monarchist, Decentralist, Economic Localist, Englishman.
Old posts not necessarily representative of current views.



User avatar
Rojava Free State
Post Marshal
 
Posts: 19428
Founded: Feb 06, 2018
Ex-Nation

Postby Rojava Free State » Tue May 05, 2020 8:46 am

Where is the border for North African/West Asian? Is Turkey white since it is partially in Europe or MENA? What about Iran? And are central asians of iranic heritage Central Asian or MENA?
Rojava Free State wrote:Listen yall. I'm only gonna say it once but I want you to remember it. This ain't a world fit for good men. It seems like you gotta be monstrous just to make it. Gotta have a little bit of darkness within you just to survive. You gotta stoop low everyday it seems like. Stoop all the way down to the devil in these times. And then one day you look in the mirror and you realize that you ain't you anymore. You're just another monster, and thanks to your actions, someone else will eventually become as warped and twisted as you. Never forget that the best of us are just the best of a bad lot. Being at the top of a pile of feces doesn't make you anything but shit like the rest. Never forget that.

User avatar
Grimmsland
Envoy
 
Posts: 295
Founded: Dec 17, 2017
Ex-Nation

Postby Grimmsland » Tue May 05, 2020 8:48 am

Scythian!
Image

User avatar
Solarampa
Envoy
 
Posts: 284
Founded: Apr 21, 2020
Left-Leaning College State

Postby Solarampa » Tue May 05, 2020 8:49 am

I took a DNA test and I am a little bit of everything from Russian to Irish to Native American

User avatar
Grimmsland
Envoy
 
Posts: 295
Founded: Dec 17, 2017
Ex-Nation

Postby Grimmsland » Tue May 05, 2020 8:53 am

I'm of the Yamnaya band of Eastern European Hunter-Gatherers and Scandinavian Hunter-Gatherers (who are a mixture of Eastern Hunter-Gatherers and Western Hunter-Gatherers).. So EHG & SHG respectively.

User avatar
Green October Z
Ambassador
 
Posts: 1011
Founded: May 05, 2020
Ex-Nation

Postby Green October Z » Tue May 05, 2020 9:10 am

Solarampa wrote:I took a DNA test and I am a little bit of everything from Russian to Irish to Native American


Cool!
Made in America from Vietnamese parts!
History doesn't lie, communism kills!
Alignment: Chaotic Good
China lied, people died!

User avatar
Atheris
Negotiator
 
Posts: 5809
Founded: Oct 05, 2018
Left-Leaning College State

Postby Atheris » Tue May 05, 2020 9:37 am

I don't think it really matters, but I'm white with Celtic-Viking-German descent, with my mother's family coming from Austrian Croatia in the 1700s and my father's side going all the way back to the 12 Tribes, and the Dukes of Normandy.
Kannap wrote:It is I, the stranger in the night who cuts the power lines with hedge clippers
Valentine Z wrote:**a m b i e n c e**
Kick cancer's ass for me, Owlograd!
hmm, today i will let 'er rip
The self-proclaimed Resident Shitposter of NSG.
Proudly sex-repulsed ace and bisensual aro. Cis he/him. Trans ally. ADHD.
"To comment is human, to preview, divine." - Godot
Orthodox Preterist non-denominational Christian Universalist.
I write fanfiction. Fuck you if you judge me. (Currently writing: untitled - What if Jessie survived Platefall?)
Pirate Politics are fucking awesome.

User avatar
Grimmsland
Envoy
 
Posts: 295
Founded: Dec 17, 2017
Ex-Nation

Postby Grimmsland » Tue May 05, 2020 9:41 am

uh oh!

Stone Age genocide: Vengeful prehistoric invaders who changed Europe FOREVER

A MYSTERIOUS race of invaders who embarked on a “genocidal” killing spree after arriving in Europe thousands of years ago, changing the continent forever, were probably motivated by a desire for vengeance, an archaeologist has said.

The tall, powerful Yamnaya people, who occupied the Eurasian steppe north of the Black Sea and the Caucasus mountains in what is now Ukraine and Russia, arrived in Europe between 5000 and 4000 years ago, colonising huge areas of the continent. In doing so, they wiped out huge numbers of the people already living there - and interbred with the women, with the result that their genetic lineage is still traceable in our DNA today. Professor Kristian Kristiansen of the University of Gothenburg in Sweden, an expert in the ancient people, believes he is beginning to build up a picture of how the situation came to pass.
https://www.express.co.uk/news/science/ ... are-europe

User avatar
Rojava Free State
Post Marshal
 
Posts: 19428
Founded: Feb 06, 2018
Ex-Nation

Postby Rojava Free State » Tue May 05, 2020 9:43 am

Grimmsland wrote:uh oh!

Stone Age genocide: Vengeful prehistoric invaders who changed Europe FOREVER

A MYSTERIOUS race of invaders who embarked on a “genocidal” killing spree after arriving in Europe thousands of years ago, changing the continent forever, were probably motivated by a desire for vengeance, an archaeologist has said.

The tall, powerful Yamnaya people, who occupied the Eurasian steppe north of the Black Sea and the Caucasus mountains in what is now Ukraine and Russia, arrived in Europe between 5000 and 4000 years ago, colonising huge areas of the continent. In doing so, they wiped out huge numbers of the people already living there - and interbred with the women, with the result that their genetic lineage is still traceable in our DNA today. Professor Kristian Kristiansen of the University of Gothenburg in Sweden, an expert in the ancient people, believes he is beginning to build up a picture of how the situation came to pass.
https://www.express.co.uk/news/science/ ... are-europe


So many Europeans are of indigenous stock but inherit their language and some genes from ancient invaders?
Rojava Free State wrote:Listen yall. I'm only gonna say it once but I want you to remember it. This ain't a world fit for good men. It seems like you gotta be monstrous just to make it. Gotta have a little bit of darkness within you just to survive. You gotta stoop low everyday it seems like. Stoop all the way down to the devil in these times. And then one day you look in the mirror and you realize that you ain't you anymore. You're just another monster, and thanks to your actions, someone else will eventually become as warped and twisted as you. Never forget that the best of us are just the best of a bad lot. Being at the top of a pile of feces doesn't make you anything but shit like the rest. Never forget that.

User avatar
Auzkhia
Postmaster of the Fleet
 
Posts: 28456
Founded: Mar 11, 2010
Left-wing Utopia

Postby Auzkhia » Tue May 05, 2020 9:45 am

Various shades of white. I live in the US, and am a direct result of some people coming from different parts of Europe to a former colony that turned emerging Republic.

There are some different ethnicities as well, but they don't seem to hold much relevance besides like trivia information about myself.
Last edited by Auzkhia on Tue May 05, 2020 9:47 am, edited 1 time in total.

User avatar
Voxija
Ambassador
 
Posts: 1307
Founded: Jan 17, 2019
Civil Rights Lovefest

Postby Voxija » Tue May 05, 2020 9:46 am

I am partial to the 200 meter dash.

As for ethnicity/heritage, I'm Ashkenazi Jewish. One who thought race was a thing would say I'm "white".
The Republic of Voxija (pronounced: Voshiya)
I'm female.
Some weird Jew. Trying to learn French and failing. An American who wishes the US would switch to the metric system. Part of a giant conspiracy. Secret pyromaniac? I will never make an OOC factbook!

my politics are confused and muddled
Most of my grammar errors are on purpose. Sppeling errors, tho...
I'd rather be fishing. | Author of Issues 1324 and 1346.
Generic MT liberal democracy Meh. | I think that by now I've created more lore for my nation than most real-world nations have.
Disclaimer: the views of my characters do not necessarily represent the views of the author.

User avatar
Menassa
Post Czar
 
Posts: 33687
Founded: Aug 11, 2010
Iron Fist Consumerists

Postby Menassa » Tue May 05, 2020 9:49 am

Voxija wrote:I am partial to the 200 meter dash.

As for ethnicity/heritage, I'm Ashkenazi Jewish. One who thought race was a thing would say I'm "white".

Now, not before.
Radical Monotheist
Their hollow inheritance.
This is my god and I shall exalt him
Jewish Discussion Thread בְּ
"A missionary uses the Bible like a drunk uses a lamppost, not so much for illumination, but for support"
"Imagine of a bunch of Zulu tribesmen told Congress how to read the Constitution, that's how it feels to a Jew when you tell us how to read our bible"
"God said: you must teach, as I taught, without a fee."
"Against your will you are formed, against your will you are born, against your will you live, against your will you die, and against your will you are destined to give a judgement and accounting before the king, king of all kings..."

User avatar
Rojava Free State
Post Marshal
 
Posts: 19428
Founded: Feb 06, 2018
Ex-Nation

Postby Rojava Free State » Tue May 05, 2020 9:50 am

Voxija wrote:I am partial to the 200 meter dash.

As for ethnicity/heritage, I'm Ashkenazi Jewish. One who thought race was a thing would say I'm "white".


Except the poll suggests you're MENA. What's the difference between white and MENA you ask? Idk. I don't make nor enforce the race rules, I'm just forced to exist in a world where this dumb shit is still a thing in 2020.
Rojava Free State wrote:Listen yall. I'm only gonna say it once but I want you to remember it. This ain't a world fit for good men. It seems like you gotta be monstrous just to make it. Gotta have a little bit of darkness within you just to survive. You gotta stoop low everyday it seems like. Stoop all the way down to the devil in these times. And then one day you look in the mirror and you realize that you ain't you anymore. You're just another monster, and thanks to your actions, someone else will eventually become as warped and twisted as you. Never forget that the best of us are just the best of a bad lot. Being at the top of a pile of feces doesn't make you anything but shit like the rest. Never forget that.

User avatar
Voxija
Ambassador
 
Posts: 1307
Founded: Jan 17, 2019
Civil Rights Lovefest

Postby Voxija » Tue May 05, 2020 9:50 am

Menassa wrote:
Voxija wrote:I am partial to the 200 meter dash.

As for ethnicity/heritage, I'm Ashkenazi Jewish. One who thought race was a thing would say I'm "white".

Now, not before.


True.
The Republic of Voxija (pronounced: Voshiya)
I'm female.
Some weird Jew. Trying to learn French and failing. An American who wishes the US would switch to the metric system. Part of a giant conspiracy. Secret pyromaniac? I will never make an OOC factbook!

my politics are confused and muddled
Most of my grammar errors are on purpose. Sppeling errors, tho...
I'd rather be fishing. | Author of Issues 1324 and 1346.
Generic MT liberal democracy Meh. | I think that by now I've created more lore for my nation than most real-world nations have.
Disclaimer: the views of my characters do not necessarily represent the views of the author.

User avatar
Mama Luigi Spaghetti World
Lobbyist
 
Posts: 13
Founded: Jun 05, 2018
Ex-Nation

Postby Mama Luigi Spaghetti World » Tue May 05, 2020 9:52 am

trying my best to hold back a NASCAR joke

im asian btw
Last edited by Mama Luigi Spaghetti World on Tue May 05, 2020 9:52 am, edited 1 time in total.
"Ah, that's apples, mate."

Today's Shenanigans: NATION GETS BACK UP ON ITS FEET AFTER MASSAGE HACKING SPREE, MANN CO STOCKS SEE A 243% INCREASE AFTER COSPLAY CONVENTION GIVEAWAY EVENT GOES LIVE, VICTORY AGAINST PANDEMIC CONTINUES AS MORE VACCINES ARE DEVELOPED VIA STONE-GRASS-BRICK METHOD, MORE INFO COMING SOON...

User avatar
Voxija
Ambassador
 
Posts: 1307
Founded: Jan 17, 2019
Civil Rights Lovefest

Postby Voxija » Tue May 05, 2020 9:52 am

Rojava Free State wrote:
Voxija wrote:I am partial to the 200 meter dash.

As for ethnicity/heritage, I'm Ashkenazi Jewish. One who thought race was a thing would say I'm "white".


Except the poll suggests you're MENA. What's the difference between white and MENA you ask? Idk. I don't make nor enforce the race rules, I'm just forced to exist in a world where this dumb shit is still a thing in 2020.


That's why the concept of race is stupid.
The Republic of Voxija (pronounced: Voshiya)
I'm female.
Some weird Jew. Trying to learn French and failing. An American who wishes the US would switch to the metric system. Part of a giant conspiracy. Secret pyromaniac? I will never make an OOC factbook!

my politics are confused and muddled
Most of my grammar errors are on purpose. Sppeling errors, tho...
I'd rather be fishing. | Author of Issues 1324 and 1346.
Generic MT liberal democracy Meh. | I think that by now I've created more lore for my nation than most real-world nations have.
Disclaimer: the views of my characters do not necessarily represent the views of the author.

User avatar
Rojava Free State
Post Marshal
 
Posts: 19428
Founded: Feb 06, 2018
Ex-Nation

Postby Rojava Free State » Tue May 05, 2020 9:54 am

Yeah the lumping of East and Southeast Asians together would make the former nation East Kekistan/Neko Koku go insane with hate.

It would be enough to drive Japan to start world War III.
Rojava Free State wrote:Listen yall. I'm only gonna say it once but I want you to remember it. This ain't a world fit for good men. It seems like you gotta be monstrous just to make it. Gotta have a little bit of darkness within you just to survive. You gotta stoop low everyday it seems like. Stoop all the way down to the devil in these times. And then one day you look in the mirror and you realize that you ain't you anymore. You're just another monster, and thanks to your actions, someone else will eventually become as warped and twisted as you. Never forget that the best of us are just the best of a bad lot. Being at the top of a pile of feces doesn't make you anything but shit like the rest. Never forget that.

User avatar
Grimmsland
Envoy
 
Posts: 295
Founded: Dec 17, 2017
Ex-Nation

Postby Grimmsland » Tue May 05, 2020 9:56 am

Rojava Free State wrote:
Grimmsland wrote:uh oh!

Stone Age genocide: Vengeful prehistoric invaders who changed Europe FOREVER



So many Europeans are of indigenous stock but inherit their language and some genes from ancient invaders?



Well the mummies found in the Tarim Basin were very tall nordic types so Europids have been all over central asia and those mummies were nordic-type not the brown eyed dark haired but moderately light skinned Yamnaya. I bet the descendants of these people were what came to be known as the "black Germans" because in contrast.. to blonde-blue/green eyed kinds they were "black".

Next

Advertisement

Remove ads

Return to General

Who is online

Users browsing this forum: Big Jim P, Duvniask, Engelfeld, Ferret Civilization, Google Adsense [Bot], Herzpunkt, Kohimo, Muzehnaya, Nilokeras, North Washington Republic, NS Miami, Samudera Darussalam, Tarsonis, Washington Resistance Army

Advertisement

Remove ads